maandag 18 januari 2021

Wie je bent in Christus (7)

Het eerste tekenwerk staat erop.
Gedeelte van een boom. De wortels en een tak. Een boom van leven. Voedsel en een thuis voor de levenscyclus van rups naar vlinder.

Ik probeer verschillende tekenmaterialen te verwerken.  De boom en bladeren heb ik met waterverf gemaakt.




Wie oren heeft, laat hij horen wat de Geest tegen de gemeenten zegt. Wie overwint, hem zal Ik te eten geven van de Boom des levens, die midden in het paradijs van God staat.
(Herziene Statenvertaling)

Wie een oor heeft, die hore, wat de Geest tot de gemeenten zegt.

Wie overwint, hem zal Ik geven te eten van de boom des levens, die in het paradijs Gods is.
(NBG'51)


Laat de woorden van de heilige Geest goed tot je doordringen. Als jullie volhouden, zal ik jullie laten eten van de boom die eeuwig leven geeft. Die boom staat in de tuin van God.
(Bijbel in Gewone taal)


He who has an ear, let him hear 
and heed what the Spirit says to the churches. To him who 
overcomes [the world through believing that Jesus is the Son of God], I will grant [the privilege] to eat [the fruit] from the tree of life, which is in the Paradise of God.
(the Amplifiet bible)

He that hath an ear, let him hear what the Spirit saith unto the churches; To him that overcometh will I give to eat of the tree of life, which is in the midst of the paradise of God.
(King James bible)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten