zaterdag 23 juli 2022

Doorbreek de grenzen van het verleden



Doorbreek de grenzen van het verleden. Een titel van een preek van Maasbach die hij bracht ergens in 2007 of 2008. Ik weet het niet meer precies. Zal ik moeten opzoeken in een afdruk van een vroegere blog die ik maakte. Waarom deze titel bij mij?
Over mijn verleden ben ik al jaren bezig om een boek te schrijven. Nu ik in het proces van verwerken in een heel andere fase zit als toen, ben ik van plan om helemaal opnieuw alles wat ik al heb geschreven te herschrijven en nu het boek ook bij te werken met wat ik nog niet heb geschreven. Een emotioneel boek voor mij, maar ik hoop een afsluiting van iets wat mijn leven heeft gevormd, en niet in positieve vorm.
Pas geleden heb ik deze tekening gemaakt en ik heb besloten dat ik die wil gaan gebruiken om er mijn kaft van te maken. 

Doorbreek de grenzen van het verleden wordt een boek dat verteld over mijn verleden, mijn gevecht om te overleven en mijn verwerking van het verleden. Mijn doel met het boek is om er ook andere mensen mee te helpen. Dat ze niet alleen staan en mijn wens is ook om in de toekomst een opvangplek te maken voor kinderen die in dezelfde situatie zitten of hebben gezeten. Hoe weet ik niet, maar ik weet dat God deze deuren wel open zet.



1 opmerking:

  1. Succes! Ik ben benieuwd.... We hebben het er nog wel over met elkaar

    BeantwoordenVerwijderen