dinsdag 13 september 2022

Hemeltijd 2022 (1)

 
Hemeltijd komt er weer een aan, nog maar een paar dagen.
We hebben nu vakantie en het Hemeltijdweekend is onze afsluiter van deze vakantie.
Een weekend lang God groot maken en 1 op 1 met God door middel van muziek, dans en nog veel meer. Ik heb er zin in. Een jaar terug is met het Hemeltijd weekend een moeilijke periode begonnen. Waar ik door een diep dal ging en waar ik nu met heel veel hulp weer aan het uitkruipen ben. Heb heel veel vooruitgang geboekt en als ik terug kijk op dat jaar heb ik heel veel gedaan om sterker te worden.
Ben ik er? Nee, nog lang niet.
Ga ik dit weekend weer iets doen met de bonte tijd? Ik weet het niet. Ga ik een getuigenis geven? Ik weet het niet. Ik denk dat ik het overlaat aan God en mij laat lijden naar wat Hij wil.
Ik ga in ieder geval weer 1 op 1. Lekker persoonlijke tijd met God. Kijken wat God me wil zeggen.
Ik gaat het hier delen wat er gaat gebeuren en hoe het weekend is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten