zondag 26 februari 2023

Gitaar verzameling



Ik mag al een aantal jaar proberen om gitaar te spelen. De basis lukt aardig. Ik ken de basis akkoorden en daar kom ik redelijk ver mee. Heb een kleine verzameling budget gitaren, waar ik veel mee speel. Op mijn verlanglijstje stond al een poosje een Gretsch. Een merk dat van hoge kwaliteit is en waar veel Worship muzikanten mee spelen. Nu bestaat dit merk 140 jaar en heeft het een gitaar uitgebracht in beperkte oplage. En van deze gitaar heb ik er eentje van gekocht. Eindelijk mijn eigen Gretsch. En hij is mooi. Hij speelt overheerlijk. Het verschil merk ik tussen de budget gitaren en deze gitaar.
Hier gaat ik vele uren speelplezier mee hebben en verder mee komen, dan de budget gitaren. Leg ik deze budget gitaren nu aan de kant? Nee, deze blijf ik ook wel spelen, maar ik gaat kijken om deze te upgraden.
Maar voorlopig is wat je ziet op de foto's hierboven mijn setup, waar ik mee gaat spelen. Op mijn verlanglijstje staat nog een kwaliteit akoestische gitaar. Maar dat is voor later.
Hieronder een foto van mijn wall of guitar. De gitaren die ik al heb.



 

 

1 opmerking:

  1. Dat zijn er al heel wat. Een aardige band van 10 gitaren met 1 gitarist. Dat wordt flink oefenen op je nieuwe om al die andere te overtreffen. Ik begrijp dat de nieuwe dat al doet. Veel suc6.

    BeantwoordenVerwijderen