vrijdag 10 februari 2023

Vrij Zijn weekend 10-11 Februari 2023 (1)




Heerlijk. Weer een vrij zijn weekend. Hier heb ik naar uit gekeken. Jammer genoeg ben ik dit weekend alleen. Mijn vrouw kan niet mee vanwege herstel hersenschudding. Gelukkig gaat het goed met haar en is ze hersteld. Alleen ze kan nog geen auto rijden. Een zwager heeft mij gebracht. Aardig van hem en ben dankbaar.

Ook lekker om weer op de camping te zijn. Alweer ruim vier maanden geleden. Omdat onze eigen caravan van het water af is vanwege vorst kan ik daar niet in, maar mag gebruik maken van de chalet van onze lieve buren. Wat een zegen zijn deze mensen.

NU lekker eten en dan straks naar de conferentie. Vol verwachting kijk ik uit naar wat God gaat doen dit weekend. Ik hou jullie op de hoogte.
Gods zegen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten