dinsdag 25 juli 2023

Projecten

 Een poosje heb ik niets geschreven. Drukte en hoop om te doen.
Maar ik zit niet stil. Heb een aantal dingen klaarliggen om te doen.
Straks vanaf het najaar gaat ik schilderen aan een schilderij. Een tweeluik.
Met de doornenkroon als centrum.

Een schildrij met cijfertjes heb ik liggen . Vorige week gekocht bij de Aldi. Van een oud schip.
Een keer iets anders en leuk.

En natuurlijk verder met de Psalmen.
Die psalm 150 moet getekend worden en alles ervoor waar ik nog niet klaar mee ben.

Daarna? gaat ik kris kras door de bijbel heen met tekenen. Ligt er maar net aan wat ik als inspiratie heb.
 
En buiten het creatieve, gaat ik het studeren oppakken voor de gitaar. Mezelf verder ontwikkelen.

En klussen bij het Roggeveld. De onderkant van de caravan moet nog dicht gemaakt worden en het grasveld gaat weg en word vlonder. Alleen dat laatste is nog onder voorbehoud, daar denk ik nog over na. Ligt aan de mol die af en toe mijn grasveld stukmaakt. 

Nog iets minder dan vier weken en dan drie weken op het roggeveld verblijven. Geniet van het moois daar en van mijn lieve vrouw. Even drie weken tijd met en voor elkaar hebben. Belangrijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten