vrijdag 25 augustus 2023

Vakantie 2023 dag 7

Vrijdag alweer. De eerste week zit er alweer bijna op. Een week waar we vooral rust hebben ervaren en genoten van het mooie weer en onze mooie plek.

Vanmorgen ben ik vroeg nog snel terug geweest bij het tuincentrum. Mijn lieve schat had gisteren een leuk plantenbakje gezien en wil de deze hebben. Deze heb ik voor haar gekocht en nog drie vlinderstruiken erbij gehaald. 






Na dat ik terug was even wat gegeten en naar de dienst geweest.
Was weer mooi.

Roos is vanmiddag naar vrienden in Langbroek. Een oud vrouwtje waar ze altijd mee belt ligt in een revalidatiehuis. Vorige week heeft ze in het ziekenhuis gelegen en Roos wou erheen. Dus die is daarheen en daarna nog bij andere vrienden eten. Ik blijf hier om te schilderen en mijn blog bij te werken. 

Nog iets moois vanuit mijn raam gezien. Ik kijk uit op de tuin van ons plekje en daar ziet ik een mooie eekhoorn lopen.


Vanavond naar het eindfeest.
Ondertussen weer terug van het eindfeest.
Het was mooi en gezellig. Geen volle band, maar akoestische setting.
Goede aanbidding, mooie getuigenissen en een mooi woord als afsluiting van zeven weken Betteld vakantie.
Roos en ik mogen nog twee weken genieten van onze vakantie. Nu in alle rust.
Samen genieten van wandelingen en fietsen. Daagjes uit hebben we in de planning staan.
Echt even tijd vrijmaken met zijn tweeën. Eindelijk. Belangrijk in een relatie.
Het hele jaar komt het er niet van en zijn we druk met ons werk, vrienden, hobby's.
En nu even alles aan de kant en samen genieten.

Roos is ook weer terug en samen nog een snack gehaald bij de snackbar en een ijsje.
Heerlijke afsluiting van een fijne dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten