zaterdag 27 april 2024

Avondmaal (12)



En weer een update.
Gisteren bijna klaar met de achtergrond.  Nu is het moment daar dat de achtergrond klaar is. Wat is het mooi geworden en nu even laten drogen en verder met de voorgrond en personen.

Ik gaat nu vanaf links alles invullen.
Zo zie je gelijk het resultaat. Was eerst van plan om kleur voor kleur in te vullen, maar dan denk ik dat er kans is om vakjes te vergeten. Dus nu gewoon van links naar rechts werken.

Wat is het een ontspanning om dit te doen. Blij dat ik het schilderij heb meegenomen naar de camping. Als we weer terug gaan naar huis, were voorzichtig vervoeren in de doos.

1 opmerking:

  1. Het is heel mooi aan het worden. Ik heb het in het echt mogen zien. De kleuren zijn zo mooi. Ik ben verder benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen