maandag 16 september 2024

Hemeltijd 2024 - 3

 


Zondag 15-9-2024, de laatste dag.

Tien uur brunchen en getuigenissen.
Weer heerlijk genoten van de getuigenissen. Wat een verhalen van wat er dit weekend is gebeurd. Op het einde kwamen Reni en Elisa zelf met een mededeling.

Dit was het voorlaatste Hemeltijd weekend. Volgend jaar de laatste.
Jammer :(
Voor mij valt hierbij een voor mij belangrijke conferentie weg.
Door de jaren heen is deze conferentie waardevol geworden. Niet om de aanbidding of tijd met God, maar ook omdat er door deze conferentie dingen in mijn leven zijn gebeurd die van grote waarde zijn geweest. Maar hier gaat ik het nu niet over hebben.

Om een uur gaan we nog lekker aanbidden en de tafel van de Heer vieren. In groepjes elkaar zegenen en daarna nog een slotlied en dan is het afgelopen.

Volgend jaar de laatste en dat word een groot feest.
Wel jammer, want ik had een doel. Meespelen op het grote podium, maar wie weet.

Nu lekker genieten van het filmpje van mijn optreden van de bonte tijd. Zal hem later erbij zetten op de zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten