zondag 14 februari 2021

Knielen bij het kruis

Ik was aan het oefenen om mensen te tekenen.  Daar kwam dit als resultaat uit.

Ik ben de persoon die knielt onder het kruis. Ik leg al mijn zonde af en geef het aan mijn redder, Christus. 

Ik kan het zelf niet dragen en oplossen.  Hoe vroom ik ook zou leven.  Maar dan ben ik niet goed bezig en kom ik mezelf vanzelf tegen. 

Ik mag weten dat Christus onze beker met zonde, pijn,  haat, jaloezie, ontucht en noem maar op, leeg heeft gedronken om zo alles op zich te nemen.  Hij nam alles mee aan het kruis de dood in om ons te verlossen en de weg naar de Vader open te maken. 

Dank U lieve Jezus, voor wat U heeft gedaan. 









1 opmerking:

  1. Ik vind het zo mooi om je bezig te zien. Je hebt een hele mooie plek uitgekozen om te knielen. Beter kan niet! Ik ben dankbaar met jou!

    BeantwoordenVerwijderen