dinsdag 28 september 2021

Hemeltijd 2021 optreden


Tijdens het Hemeltijdweekend is er de bonte tijd. Tijdens dit moment in de conferentie mogen de gasten hun talenten laten zien (als ze dat willen). Dit is een gezellig samenzijn in ontspannen sfeer.

Mijn vrouw en ik hebben nu vier keer een Hemeltijd weekend beleefd. De eerste keer alleen de aanbidding concerten en daarna het hele weekend met alles erop en eraan.

De eerste keer dat we volledig eraan meededen heb ik 's middags meegedaan aan een workshop over zingen. Dat was leuk en spannend. Nog nooit gezongen. Ik was een bang musje en durfde in de groep niet eens voor te zingen. Ik dacht dit is niets voor mij. En toch had ik een doel. Eindigen op het podium. Dit is nog steeds mijn doel. Niet alleen bij Hemeltijd, maar in het algemeen. Ik moest af van dat bange musjes gevoel.

Het tweede jaar deed ik mee aan een workshop over samen spelen in een band. Dit was gaaf. Ik kreeg mooie feedback en dat gaf kracht. Ik had mee voordat de workshop begon ingeschreven voor de bonte tijd, maar net voor de workshop zat ik eraan te denken om me eraf te halen. Ik kan het toch niet dacht ik, maar de coach van de workshop moedigde mij aan om door te zetten. Daar ben ik blij om geweest en heb mijn eerste optreden gedaan. Het was super eng, maar het smaakt naar meer.

Hieronder mijn optreden van vorig jaar.


Dit jaar wou ik weer meedoen. Ik ging het nummer 'in de stilte' zingen van Glenn Witterland. Voor de conferentie had ik hem contact opgenomen of hij me wilde begeleiden. Op vrijdagochtend gaf hij aan dat hij helaas ziek was en niet mee kon doen. Jammer, maar ik kon Elisa vragen en die heeft gespeeld. Dit was ook een mooi optreden waar ik blij mee bent en ook dit weekend weer een workshop zingen gedaan. Met die groep hebben we ook op de bonte tijd opgetreden.

Hieronder beide optredens.



Wederom een weekend waar ik met plezier op terg kan kijken. Een zwaar weekend ook qua verwerking, maar dat komt later. Nu hiervan genieten en op naar het volgende.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten