zondag 19 juni 2022

Machtiger dan de golven van de zee (Psalm 93)



Ik ben op het (hopelijk) op het eind van een moeilijke periode. Het afgelopen driekwart jaar heb ik mijn storm gehad. Mijn leven werd geschud en ik ben stilgezet. Als ik deze psalm lees moet ik aan mijn moeilijke periode denken. 
Het was zwaar en nog steeds. Heb hulp door EMDR en nu zijn we in een fase waar het heftigste deel word besproken. Dit is moeilijk, maar ik ervaar veel kracht van de Heer. Door Zijn hulp en steun kom ik hier doorheen.
Nu ziet ik langzaam licht aan het einde van de tunnel en weet ik dat ik in rustiger water gaat komen. De zwaarste storm is voorbij en nu mag ik langzaam weer opkrabbelen en rondkijken.
Rondkijken en me oriĆ«nteren op mijn talenten. Oppakken en nieuwe dingen doen. Misschien wel combineren. Ik weet het niet. Ik laat me leiden door de Heilige Geest. Want Hij is mijn kracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten