zondag 14 maart 2021

Maar wie het water drinkt dat Ik hem geef, zal nooit meer dorst hebben.



Maar wie het water drinkt dat Ik hem geef, zal nooit meer dorst hebben.

De doop tekst van mijn vrouw en ik. We zijn 3 juni 2012 gedoopt.  Een mooie avond waar we altijd wel naar terugkijken. Een paar weken na ons trouwen zijn we gedoopt. Dus twee belangrijke momenten in ons leven zo vlak achter elkaar. 

Hieronder ons profetisch woord wat we kregen bij het dopen.

De Here heeft voor jullie bepaald bij Johannes 4:14 waar staat:
"Maar wie gedronken heeft van het water, dat Ik hem zal geven, zal gene dorst krijgen in eeuwigheid, maar het water, dat Ik hem zal geven, zal in hem worden tot een fontein van water, dat springt ten eeuwig leven." (NBG'51)
Het woord dat ik er voor jullie bij kreeg is:
Mijn kinderen, wees vriendelijk tegen allen. Drink met volle teugen van het levende water, uit Mijn onuitputtelijke bronnen, waaruit het eeuwige leven opspringt. Bedenk steeds gedachten van liefde en schoonheid. Ken geen beperkingen toe aan alles wat je kunt zijn, bezitten of doen. Leef in Mijn liefde, wees erdoor omringt, erdoor gezegend en stort ze overvloedig uit over allen rondom je, er altijd van doordrongen zijnde dat Mijn liefde altijd bij je is.
Probeer steeds het goede te zien in allen die je ontmoet en toon hen Mijn liefde en het zal hun hart voor Mij doen smelten opdat ook zij met volle teugen zullen drinken van het levende water. Ga voorwaarts, onbevreesd. Groei op in de genade en kennis van Mij, je Meester en je Vriend. Heb lief en deel uit en weet dat jullie veel , ja zeer veel te doen hebben in Mijn Koninkrijk.
Amen.

1 opmerking:

  1. Mooi uitgewerkt, Robert.
    Wat een mooi woord bij jullie doopdienst.
    Blijf drinken...

    BeantwoordenVerwijderen