vrijdag 12 maart 2021

Maria met Jezus

Mattheüs 2:11 Ze gingen het huis binnen en vonden het kind met Maria, zijn moeder.

Mijn eerste tekening in mijn nieuwe bijschrijfbijbel.
Ik ben hiermee van uit gegaan de bijzondere band tussen moeder en kind. Dat heb ik geprobeerd uit te beelden en ik denk dat dat wel goed gelukt is. Door het zo te tekenen lijkt het of er een soort van cirkel om de moeder en kind heen is. Je ziet de rust die uitstraalt van de moeder en de blik van vertrouwen van het kind richting de moeder.

Een paar teksten die ik heb gemarkeerd in de bijbel hiervoor zijn;
Mattheüs 2:11 Ze gingen het huis binnen en vonden het kind met Maria, zijn moeder.
Mattheüs 2:15 Uit Egypte heb ik mijn zoon geroepen.
Mattheüs 2:20 Sta op, ga met het kind en zijn moeder naar Israël.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten