maandag 1 maart 2021

Wie je bent in Christus (11)

In dit gedeelte teken ik een hart. Een helft met mozaïek en andere helft met taken met blaadjes en hartjes. 
Eromheen muzieknoten en een baby die symbool staat voor het kinderwerk. 
Verder verzin ik nog en zie Ik tijdens het tekenen hoe het eruit gaat zien. 

UPDATE!!!


Hieronder het proces hoe dit gedeelte van de tekening tot stand is gekomen.







De linkerkant van het hart bestaat uit bloeiende taken met hartjes.  Dit staat voor opgroeien en bloeien.

De rechterkant bestaat uit een mozaïek.  We kijken veel naar de livestream van Mozaïek 0318. Hier wordt ik iedere keer weer door bemoedigd en door de aanbidding en preken voel ik de Heilige Geest stromen. Ook ik ben een mozaïek.  Al mijn gebrokenheid wordt gelijmd tot een hart dat mag verlangen en verwachten naar meer van God. 

Om het hart heen heb ik muzieknoten getekend die symbool staan voor mijn liefde voor muziek. En voor mijn verlangen om met mijn gitaar God te aanbidden. 

Een potlood en penseel voor mijn creatieve stille tijd. Ik heb door lieve vrienden het biblejournaling ontdekt.  Een creatieve uiting waar ik de nabijheid  van God opzoekt. 

Als laatste heb ik een slapende baby getekend.  Naakt en kwetsbaar. Zo voel ik me soms. Maar aan het begin van een leven met God. Ik mag opnieuw geboren zijn in Christus. Veilig en geborgen onder de vleugels van mijn hemelse Vader. De baby staat tevens symbool voor het kinderwerk.  Een bediening die God me heeft gegeven en ik met veel plezier heb uitgevoerd. 






1 opmerking: