zondag 4 april 2021

Want vandaag verschijnt de Heer aan u. (Lev. 9:4) Workshop Creative Worship

 Een workshop van Creative Worship.

Tekenen met krijt. Daar had ik een poos terug een vraag over, hoe ik deze techniek moest gebruiken. Vandaag een workshop gekregen hierover. 

Het was gezellig en het resultaat vind ik mooi gelukt. Hier gaat ik zeker mee verder om dit onder de knie te krijgen en veel mooie tekeningen te maken.











Hieronder het eindresultaat.


In Leviticus 9:4 staat een zin die me van de week opviel. Bij mijn dagelijks leesrooster moest ik hoofdstuk 9 lezen. et ging over de instelling van de offerdienst. Tijdens het lezen viel deze zin op. Want vandaag verschijnt de Heer aan u.

Hoe mooi is dat, vandaag verschijnt de Heer aan u. Iets waar ik ieder moment naar verlang. Stille tijd op mijn fiets en de heerlijkheid van God opzoeken. Tijdens bijbel lezen ontdekken wat de Heer wilt zeggen tot mij. Tijdens het luisteren naar aanbidding de nabijheid van God zoeken. Tijdens bidden praten met God. Vele momenten om de Heer op te zoeken. En dan ontdekken dat God zelf zegt, vandaag verschijn ik aan u. 

Tijdens het tekenen van deze opdracht zat ik te denken aan wat ik voor tekst zou gebruiken en deze tekst kwam boven.
We mogen altijd op elk moment de nabijheid van de Heer opzoeken. De Heer wilt dolgraag in onze levens zijn. Ons leiden in onze moeilijke momenten. Als we ons alleen voelen zeggen dat Hij bij ons is. Dat gevoel kreeg ik bij deze tekst. 
Blij met wat ik mocht maken en dit op deze manier vast te leggen dat de Heer graag aan mij wilt verschijnen. Ik mag hier op ingaan en mijn hart openstellen om de Heer te ontvangen in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten