zondag 11 april 2021

Wie je bent in Christus 14 - eindresultaat

En dan is hij klaar. Vier maanden geleden begonnen en nu is hij klaar.


Een reis van vier maanden. Vanaf de eerste lijnen op papier tot de laatste verfstreep was dit een reis die emotioneel was. Waarin ik mezelf ben gaan ontdekken. Door een opdracht waar ik drie personen moest benaderen die konden opschrijven wat er mooi is aan mij wat klopt.
Een persoon, die door de corona maatregelen een dierbare vriendin is geworden van mijn vrouw en mij, heeft een tekst geschreven voor deze opdracht. Ik vond dit zo mooi dat ik die tekst ben gaan gebruiken voor mijn opdracht die ik moet maken als eindwerkstuk. Dit is het resultaat geworden.

Nu gaat ik aan de slag om alles wat ik de afgelopen maanden heb geschreven tijdens het maken van deze tekening, bij elkaar te zetten en verder uit te werken zodat mijn identiteit in Christus tot uiting komt. Dat ieder stukje een betekenis heeft om mijn identiteit te vormen. Hier ben ik dankbaar voor.
Ik dank Yvonne van Creative Worship voor de vriendschap en voor de vele uren bible journaling en de vele tips. Wat ik al zei, zij en haar man, zijn waardevol geworden in ons leven en we (mijn vrouw en ik) zijn blij en zegenen hun in onze vriendschap die we mogen ervaren en dat we een samen de reis met en in Christus mogen volgen. Yvonne en Gerard in hun reis en hun zegeningen die ze mogen ervaren en wij in onze reis en zegeningen. 

Ik dank God dat Hij ons op samen op een pad heeft gebracht en Hem mogen aanbidden, bespreken en onze persoonlijke dingen mogen delen met elkaar.
Gods enorme zegen voor dit mooie echtpaar.

1 opmerking:

  1. Het is heel mooi geworden.
    Ik heb dit hele proces mogen bijwonen.
    Zo mooi om je te zien groeien en tot bloei te zien komen.
    Gods wegen zijn wonderbaarlijk en een vreugde om te bewandelen.
    Wandelen met Hem is het rijkste in je leven.
    Laat Zijn hand nooit los!
    We zien elkaar weer gauw.

    BeantwoordenVerwijderen