donderdag 9 mei 2024

Meivakantie 2024 dag 1


Vakantie!!!

De eerste dag. Gisterenavond na het werk de auto ingeladen. Tassen met kleren, boodschappen en spullen die mee moesten in de achterbak. Daarna de fietsendrager erop en de fietsen.
Rugzak met laptop op de achterbank en de laatste tas met verse boodschappen op de achterbank en de katten in hun reisbox en we kunnen op reis. Altijd weer even wennen met de fietsendrager te rijden. Die voel je wel op de auto. Veel meer tijd nodig om op snelheid te komen, dus even zoeken en na een kwartier alweer in de vingers.
De reis ging goed en op de verwachte tijd op de camping. Het is druk vanwege een conferentie. Tenten en caravans om het meer en op het sportveld. Gezellig, dat dan weer wel.

Maar naar vandaag. Een bijna rustdag even om bij te komen.
OP mijn gemak vanmorgen mijn ontbijt met Brinta gedaan en daarna croissantjes gehaald. Heerlijk, dan als Roos wakker is samen dat als  ontbijt nemen met koffie. Heerlijk in de partytent.
 
Het weer is heerlijk en mijn vogel vriendje zit nog steeds in mijn fiets te broeden. Nu kon ik hem of haar goed op de foto nemen. Je ziet het kopje van de vogel op het nest.

Verder lekker in de hangmat gerust en wat onkruid uit de tuin gehaald.
Gelezen en na het avondeten een rondje camping gelopen met Roos en een heerlijk soft ijsje gegeten.

Bij het meer is het mooi om foto's te maken van de avondzon. Hier weer een mooie lucht. De spiegeling in het water is ook erg mooi. Wat een mooie plek is deze camping. IK hou van deze plek. Ook omdat je hier de nabijheid van de Heer ervaart. Voor mij een plek van rust en ontspanning en ontmoeting met de Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten