zondag 19 mei 2024

Meivakantie 2024 dag 11



Vanmorgen de opwekkingsdienst bekeken. Ruben Flach sprak en er was het avondmaal. Mooi gedaan. Laatste preek van Ruben als directeur. Hij gaat stoppen.

Vanmiddag de Sing-In waar Glenn mijn gitaarcoach meespeelt. Heerlijk genieten dan en vanavond weer een dienst.

De Sing-In was heerlijk. Leuke liedjes en natuurlijk Glenn met de gitaar. De dochters van Reni en Elisa zongen ook mee. Wat kan je goed zien en horen dat het dochters van hun zijn. Ook deden er bij de kinderliedjes kinderen mee. Een meisje is een meisje wat ook hier op de Betteld is. Ze doet veel vlaggen en dansen. Bij de Sing-In deed ze ook zingen en dat kon ze heel goed.

De avonddienst was ook weer mooi. Met aansluitend gebed voor zieken. Een getuigenis ging over migraine en met het gebed daarvoor ben ik gaan staan en heb meegebeden.

Morgen de laatste dag van Opwekking en ook van de vakantie.
Na de ochtenddienst wil ik al beginnen met de auto laden. Spullen die niet meer nodig zijn alvast in de auto, zodat ik de fietsen er ook alvast op kan zetten. En ik wil na het afsluitconcert rustig aan vertrekken naar huis. Kan ik thuis o mijn gemak uitladen en nog even bijkomen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten