donderdag 16 mei 2024

Meivakantie 2024 dag 8



Heerlijk ontspannen op een mooie plek. Vandaag een rustige dag.
Ik ben even achter de computer gekropen en heb mail bekeken en even rondgekeken op internet, YouTube, insta, facebook. 
Toen mijn lieve vrouw uit bed kwam samen wat gegeten en koffie gedronken. Daarna met de auto gaan tanken in Duitsland en op de terugweg ene patatje gegeten bij een heerlijke frietkraam. En ook wat boodschappen gedaan.

Thuis koffie gedronken en mijn lieve vrouw is even gaan zwemmen en ik ben even gaan rusten in mijn hangmat. Maar al snel ging ik naar binnen. Erg veel muggen.

Aan het begin van de avond werd het donker en dreigende luchten. Een beetje regen en dat terwijl er zwaar weer werd aangekondigd.
Hier is niet veel gevallen. Wel mooie luchtfoto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten