zondag 12 mei 2024

Meivakantie 2024 dag 4



Vandaag een gezellige dag.
We hebben samen ontbeten en kerkdienst gekeken op YouTube.
Rond 12 uur kwamen vrienden een bakkie koffie drinken en hebben we gezellig gekletst.

IN de middag zijn we naar een concert geweest van Graham Kendrik. Ik kon hem niet, maar hij heeft veel nummers geschreven die ook in de Opwekking bundel staan.

Het was een leuk concert en ik heb lekker meegezongen en genoten.
Fijn om ook weer even in de zaal te zijn en dit mee te maken.

In de avond nog bij mijn maat geweest. Een biertje gedronken en als man tot man met elkaar gesproken. IK ben blij met hem en het is ene zegen om met iemand te kunnen praten die precies zoals ik is. Qua karakter zijn we hetzelfde en in omgang ook. Wat een geweldige vent en zegen om hem te kennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten