maandag 29 juli 2024

Vakantie 2024 dag 3

 


Maandag.

Vandaag is mijn moeder echt jarig. Heb haar gebeld om te feliciteren.
Alles was goed, ze was samen met mijn nichtje een ijsje eten.

Ik ben vanmorgen eerst naar de dienst geweest (zie link ).
Het was een mooie dienst waar ik aan ben geraakt door de aanbidding.
De Heilige Geest was werkelijk in de zaal aanwezig en raakte me aan.

Na de dienst naar het Roggeveld en wat gegeten. 
Daarna begonnen om het terras schoon te maken. Onkruid verwijdert en een zeil op de grond en het zwembad opzetten. Best wel intensief met het warme weer, maar het is gelukt. Morgen verder vullen.

Vanavond een rondje gelopen, het is gezellig druk op de camping.
Wat gedronken en Bijbelstudie van Wim Grandia gedaan.
Daarna nog een poosje geschilderd aan het avondmaal. Bijna klaar.
Morgen een update hiervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten