woensdag 31 juli 2024

Vakantie 2024 dag 5



Alweer een heerlijke dag. Vanmorgen was het bewolkt en leek het erop dat het zou gaan regenen, maar er is niets gevallen. IN de middag klaarde het op en heb ik nog even gezwommen.

Vanmorgen eerst naar de Bijbelstudie geweest. Opnieuw was dit mooi en pakkend. Een mooie reis met Mozes.

Na afloop even wat gegeten en wat ik boven al zei even gezwommen in het privé zwembad.

's Avonds was er een roofvogelshow. Die was mooi. Mooie vogels en het was er gezellig druk. Mooi om die vogels zo te zien.


Na de roofvogel show naar de grote zaal. Er was een mooi Worship concert. Deze ging diep en de Heilige Geest was aanwezig en raakte me wederom aan. Ik hou zo van aanbidding, hier kan ik diep gaan en min persoonlijke relatie met God tot uiting brengen. Hier kom ik het diepst in Zijn aanwezigheid. Aanbidding is voor mij een belangrijke schakel voor mijn relatie met de Heer. En hoop nog vele momenten in Zijn aanwezigheid te mogen ervaren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten