dinsdag 30 juli 2024

Vakantie 2024 dag 4



Dinsdag. Vandaag geen dienst, heb uitgeslapen.
Was rond half zeven even wakker en toen had ik zoiets van nog even sluimeren en toen was het bijna half tien.
Eruit en koffie en Brinta op. Daarna naar de Aldi voor wat boodschapjes, ik had o.a.. kattengrit nodig, dus gehaald.

Toen ik weer thuiskwam alles opgeruimd en snel de slang aangezet en het zwembad verder vol laten lopen.  IK vond het even later voldoende en ben erin gegaan. IN het begin even koud, maar eenmaal door is het heerlijk. Genieten is dit zeg, ons eigen privé zwembad.

Toen ik er even genoeg van had lekker in de hangmat gaan liggen en ontspannen. Daar
na nog even in het water geweest en uitgezwommen. Eten maken en opeten en daarna ben ik de schuur gaan opruimen. Dit was nodig en na het eten was de temperatuur iets beter om wat te doen.

Na het opruimen en vuilnis wegbrengen, koffie gezet en lekker in de veranda gaan zitten om te lezen. Om tien uur was ik het zat en na een telefoontje van mijn lieve vrouw naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten