zondag 7 juli 2024

Avondmaal (16)



Het is even geleden dat ik een update heb geplaatst van het avondmaal, maar ben rustig door gegaan met schilderen. 
Ik ben een heel eind nu en het einde begint langzaam in zicht te komen. De voltooiing van het laatste avondmaal.

Ik ben van links naar rechts de kleuren aan het opvullen en dat is nu een precies werkje. Er zitten scherpe hoekjes tussen en die moet ik heel voorzichtig met mijn kwast aanraken, maar tot nu toe gaat het goed.
Mag er wel bij zeggen dat ik langzaamaan gaat merken dat mijn kwast slecht begint te worden. Steken haartjes uit en hij gaat pluizen. Maar ik denk dat hij het nog volhoud tot het schilderij af is.

Als hij klaar is, vernis bestellen bij de fabriek waar het schilderij vandaan komt en een extra set kwasten en een nieuw schilderij. Wat het dan gaat worden weet ik nog niet. Even kijken wat er allemaal is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten