maandag 23 augustus 2021

Profetie

Deze profetie is uitgesproken over een zangeres van de Betteld band op dinsdag 10 augustus 2021. Deze is uitgesproken door de vrouw van Karim Landoulsi. IK werd zelf ook geraakt door deze prfetie en voel heel erg dat deze ook op mij sloeg tijdens het uitspreken. Vandaar dat ik hem opschrijf en bewaar in mijn hart, want deze is belangrijk.

De stem van God is door mensen heen. Op dit moment en ik die stem voor jou. Ik ken jou niet, maar wat is je naam?

There is greatness in you.

Ik zit de hele tijd naar je te kijken en ik voel gewoon dat er zo’n roeping op jouw leven is, voor dit wat je doet, aanbidding. Jij bent gezalfd om dit te doen.
En ik moest denken aan David die ver uit de velden werd gehaald terwijl hij bezig was met de schapen, om tot koning gezalfd te worden. En het duurden een aantal jaren voordat hij ook in die positie stond en duizenden aanvoerden. En veertig jaar regeerde in Israël en tot grote rijkdom het land heeft gebracht.

En God zegt dat jij bent geroepen voor deze plaats en misschien ben je nu nog zoals David in de velden, niet in beeld, niet in zicht. Er zijn momenten zoals deze dat koning Saul je riep, zoals David geroepen werd, om te aanbidden, om de geest van God te brengen. 

En zo ga je straks weer terug naar het veld, maar er komt een moment dat je fulltime, dat je fulltime aangesteld word als een Levitische priester om het volk van God te leiden voor Zijn troon.

Because it’s in you. There is greatness in you.

En het is niet om wat je gedaan hebt, en het is niet om de fantastische dingen die je doet. Maar het is zoals koning David, vanwege je hart.

Jij  hebt een beautifull hart, echt waar. Een hart van aanbidding is het beste hart wat je kunt hebben. En jij hebt het. Koester het, verzorg het goed. Bescherm het.

Want deze positie, we know, op deze positie komen pijlen op je af. En zorg dat de Heer een schild is om die pijlen tegen te houden. Er zal veel onbegrip zijn. En er zal commentaar zijn en kritiek.

Maar bewaar je hart voor deze roeping.
There’s greatness on you.

Bless you.



1 opmerking:

  1. Zo mooi en puur sta je daar.
    Zo mooi om je hier zo te zien.
    Laat je stem horen tot eer van de Heer

    BeantwoordenVerwijderen