zaterdag 6 november 2021

Caravan (4)

De boomstammen van de eikenbomen aan de achterkant geschilderd. Was even spannend om te doen, maar ik ziet wel dat het is gelukt. Ook de partytent ingekleurd. Die vindt ik goed gelukt, moest de kleur van het doek even op de juiste kleur krijgen, maar dat is goed gekomen. Het paaltje bij de ingang met ons huisnummer ook gedaan. Nu alles laten drogen en op naar de volgende sessie.

Het schilderij krijgt steeds meer vorm. Het gaat langzaam, maar dat geeft niet. Als het maar goed gebeurt. Om de bladeren te doen ben ik nog aan het verzinnen. Ik denk aan een grotere kwast te gebruiken en dan soort van dip manier probeer. Dat je echt een blader idee krijg ipv grote vakken schilderen. Moet ik echt even over denken, maar moet er wel over uitkomen, want hier moet ik al  snel mee beginnen.
Komt goed. 
Blijf terugkomen om de vorderingen van dit leuke project te zien.
Laat ook wat in de comments achter over hoe je het vind en als je tips heb, die zijn altijd welkom. Heb je zelf een blog, geef het door, dan gaat ik kijken en volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten