zondag 31 december 2023

Hij is standvastig en vertrouwt op de Heer (Psalm 112)



Hij is standvastig en vertrouwt op de HEER.
Mijn verwerking van deze psalm.
Een pot gevuld met water. Levend water. Ikzelf mag een bloem zijn. Ik mag vertrouwen dat het water in de pot mij leven geeft. Levend water is het.
Ik mag tot bloei komen en de HEER aanbidden.
Ik mag vertrouwen dat het levende water mij niet verdort en dat het altijd zal blijven stromen door mijn lichaam. Door de doop mag ik mijn oud leven afleggen en opstaan in een nieuw leven. Samen met Christus.
De HEER ziet mij niet meer afzonderlijk zonder Christus, maar een met Zijn Zoon Christus.
Hier mag ik in gaan groeien en bloeien.
En dit wens ik iedereen toe in het nieuwe jaar. Groei en bloei in alle beloften die de HEER je geeft. 

Gods overvloedige zegen voor 2024

Geen opmerkingen:

Een reactie posten