zaterdag 2 december 2023

Nieuwe dingen op komst

 


Het oude is voorbij, het nieuwe is gekomen. Een tekst uit Korintiërs.
Op dit moment van toepassing. Ik laat vastigheid los om een nieuw avontuur te beginnen.
Hoewel het op dit moment nog onzeker uitziet of het door zal gaan wil ik het toch even van me afschrijven. 

Sinds 12 juni 2023 heb ik mijn rijbewijs. Tijdens mijn rijopleiding had ik al zoiets van, hier wil ik mijn werk van maken. EN nu is het (hopelijk) snel zover.
Heb afgelopen maand een aantal sollicitaties gedaan bij verschillende bedrijven, een aantal zeiden nee, i.v.m. nog te weinig rijervaring. Maar een paar zijn geïnteresseerd in mij.

Op dit moment heb ik een bedrijf waar ik snel kan beginnen, via uitzendbureau, maar voor iets minder loon als ik nu heb en een tweede bedrijf, die mijn voorkeur heeft, laat het begin volgende week weten. Dat laatste bedrijf wil ik heel graag werken. Het spreekt me heel erg aan, vandaar dat ik nog geen antwoord op dat eerste bedrijf geeft.

Spannend dus. Een hoop gebed voor deze baan heb ik.
En ik hou me vast aan wat de Heer voor mij in petto heeft.
Ik kijk uit naar wat komen gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten