maandag 5 augustus 2024

Vakantie 2024 dag 10



Een drukke dag vandaag.
Vanmorgen eerst naar de dienst geweest. Heerlijk God aanbidden en een mooi woord van Eddie Bakker.

Na afloop even bij John de gitarist van de band wezen kijken hoe hij zijn spullen heb ingesteld. Hij heeft het een en ander laten zien en daarmee kan ik aan de slag, Vooral zelf zoeken naar wat ik mooi vind.

Bij het Roggeveld aangekomen snel wat gegeten en met de spullen van moeders naar de auto gelopen. Moeders moet weer naar huis. Eerst in Duitsland getankt (1,74) en shag voor het thuisfront gekocht en toen richting Ambacht voor mijn moeder.

Daarna in Sliedrecht Roos afgezet bij haar broer, die moest even wat doen daar en ik heb mijn line6 en Gretsch opgehaald. Kan ik daarmee aan de slag.

Onderweg wat gegeten bij de Goudrenet. Nooit meer daar. Het eten was heerlijk, maar de bediening super traag. Duurde mij te lang allemaal.
Negen uur waren we weer op het Roggeveld.
Nog wat gedronken en Olympische spelen gekeken (weer goud).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten