zondag 25 augustus 2024

Vakantie 2024 dag 30


Zondag 25 Augustus 2024.

En dan zit de vakantie er weer op. Vier weken in de rust. Vier weken volop bezig in de bijbel. Vier weken in aanbidding. Vier weken de Heilige Geest mogen ervaren. Vier weken mooie dingen mogen zien, horen en voelen met wat er in de grote zaal gebeurde. Dit heeft indruk gemaakt.

Voor het eerst dat we vakantie hebben in het hoog seizoen. Van te voren was ik een beetje bang dat het te druk zou zijn en we geen rust zouden vinden, Maar volop rust gekregen.

De eerste week was ik alleen met de katten. Het was heerlijk weer dus kon het zwembad wat ik in de week voor de vakantie had gekocht kon opzetten. Van alles er nog bij gekocht en heerlijk genoten hiervan. 

Bijbel kunnen lezen, studie mogen doen. In de zaal van alles mee gemaakt. Persoonlijk. Mogen zien bij anderen. Vol verwondering op de zondag mogen zien dat jongeren verlegen bij hun ouders bleven en vrijdags bij het slotfeest allemaal voorin de zaal stonden met vrienden en vriendinnen. Kostbaar. Getuigenissen mogen horen van velen.

Deze vier weken zijn erg kostbaar geworden voor me. Niet veel buiten de camping geweest. Alleen voor boodschappen en in de laatste week veel meer van de camping af geweest. Met Mathilde om te midgetgolven, om te fietsen en wandelen met Roos en om uit eten te gaan.

En nu weer terug in Sliedrecht.
Echt de laatste dag. Nog even in de rust en kerkdiensten kijken.
In de middag F1 Zandvoort kijken en dan is het voorbij.
Maandag weer werken.

Ook hier kijk ik naar uit, Want ik heb nu fijn werk en daar ben ik dankbaar voor. Zou ik nu eindelijk de rust mogen krijgen waar ik naar uit kijk? Ik denk het wel. Deze vakantie was een voorproefje en nu mag ik genieten van wat de Heer voor mij en voor roos in petto heeft.
Ook op gebieden waar we zo naar verlangen.

Vandaag nog een rustdag. Kerkdienst gekeken en na de dienst verplicht naar de winkel. Vanmorgen gemerkt dat de koelkast het niet deed. Het lampje deed het wel, maar hij deed niet koelen. We vonden al een vreemd luchtje uit de koelkast komen gisteren bij thuiskomst. Ook het vriesgedeelte deed het niet en die lag nog vol met van alles. Hebben alles weg kunnen gooien. Twee vuilniszakken vol. Dus naar de winkel en gelukkig in Papendrecht de winkels open op zondag. Snel het hoognodige gehaald. Verder F1 gekeken en nog even van de vrije dag genoten.

Morgen weer aan het werk en daar heb ik nu wel zin in. Weer verdergaan waar ik gebleven was en weer een hoop leren. De verhalen van mijn collega's aanhoren, wat zij hebben meegemaakt en ook mijn verhaal vertellen. Heb er zin in. 

Psalm 37:4 
verlustig u in de Here;
dan zal Hij u geven de wensen van uw hart.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten