vrijdag 23 augustus 2024

Vakantie 2024 dag 28


Vrijdag 23 Augustus 2024.
De laatste dag op de camping.
Vanmorgen eerst naar de dienst geweest. Hier een geweldige aanraking gehad van de Heilige Geest.

We begonnen met aanbidding, die al diep ging. Ik word iedere keer zo emotioneel met de aanbidding hier op de Betteld. Wat is die goed en uit het hart van de aanbiddingsleiders. Deze laten zich ook echt leiden door de Geest en niet door hunzelf met lijstjes. 

Weer een goed woord van Gregory en na de studie ben ik naar voren gegaan om me te laten zalven. Terug op mijn plek heb ik iets bijzonders mogen ervaren/

Terug op mijn plek weer terug in aanbidding. En ineens voelde ik steken rondom mijn hart. Wat is dit dacht ik. Het was net alsof er met een operatiemes in mie werd gesneden. Mijn art eruit werd gehaald en er een nieuw hart werd terug geplaatst. Alles werd weer dichtgemaakt.
Het voelde alsof ik werd geopereerd. Ik was hier helemaal van onder de indruk. Een nieuw hart. Een hart gekregen van mijn Hemelse vader.

Een moment later samen met Roos naar het kruis gelopen en geknield voor het kruis.  God bedankt voor wat Hij doet in mijn leven en ook mijn nood en hulp aan Zijn voeten neer gelegd.

Terug op onze plaats weer in aanbidding. God danken voor alles. Toen kwam Gregory of hij mocht bidden voor ons. Verteld wat er was en waar we in staan en hij heeft gebeden. Hij zei dingen die hij niet kon weten over ons. Alles was zo raak. De Heilige Geest is hier zo aan het werk geweest.

NA de dienst naar de caravan en wat gegeten. Na het eten zijn we de banden van de auto op wezen pompen en wezen tanken in Duitsland. Op de terugweg de Annabelle Strong gekocht. Vijf planten voor in de border die gisteren is schoon gemaakt. Nu ziet het er weer netjes uit. De volgende keer de rest weer doen.

Roos heb pannenkoeken gebakken en we hebben heerlijk gegeten. Daarna weer naar de zaal voor het eindfeest.
En wat een feest was dat zeg.
Heerlijk feest gevierd met lofprijs en aanbidding. Gezien wat de kinderen hebben gedaan en geleerd en geluisterd wat de jongeren hebben gedaan deze week. En weer ene blok aanbidding en daar de bovenstaande foto gemaakt. Twee tiener meiden die bij elkaar in de armen hingen. Puur. Vriendschappen voor het leven. Wat een voorbeeld hoe de jongeren hier zijn voor de volwassenen.

Karim dankte voor iedereen die heb gediend. En daarna nog een mooi woord om mee te nemen naar huis.
Hanini - Hier ben ik.
Dat we geroepen zijn door God en dat we hierop mogen antwoorden. Hier ben ik Heer. Gelijk een lied in gedachte.
De band deed het nummer Hier is mijn hart en iedereen, jong en oud, ging naar voren om dit te zingen. Daarna was het nog een feestje en was het voorbij. Vakantie 2024.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten