zaterdag 24 augustus 2024

Vakantie 2024 dag 29




Zaterdag 24 Augustus 2024.

Tijd om naar huis te gaan. Even onzekerheid over wanneer we naar huis zouden gaan. Gisteren na de dienst nog even bij de buren geweest en die vertelde dat familie Koudijs vanavond op de camping zouden zingen. Roos vind dit mooi, dus we hadden besloten om nog een dag langer te blijven.

Vanmorgen voor de verandering mijn rondje gedaan over de camping.
In het winkeltje wat lekkers gekocht en verder gewandeld. Heerlijk om dit te doen.

Terug kwam Roos al ut bed. Samen ontbeten en de beslissing genomen om toch vandaag naar huis te gaan. Dan kunnen we zondag nog bijkomen en voorbereiden op het weer gaan werken.

Ik ben begonnen met tassen inpakken en alles in de auto zetten. Roos heb de caravan schoon gemaakt. Ik heb de fietsen op de auto gezet en we waren klaar voor vertrek. Nog even afscheid genomen van onze lieve buren en overburen en daar gaan we dan. Naar huis.

Rond vier uur waren we thuis. De fietsen van de auto gehaald en alles naar boven gebracht. Ik ging patat halen en onderweg een hoosbui gekregen. Met de auto zag ik niets meer en dat vond ik gevaarlijk en ban van de weg afgegaan om even te parkeren tot er weer zicht was. Ik zag mijn voorganger en achterligger niet meer. Zo hard regende het.
Tot overmaat van ramp was het een nutteloze reis, want de cafetaria waar ik heen wou, was gesloten.

Dan maar bij een andere cafetaria en verder de avond lekker ontspannen doorgebracht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten