vrijdag 16 augustus 2024

Vakantie 2024 dag 21



Vrijdag 16 Augustus 2024.

Vanmorgen naar de dienst geweest. Wat was dit mooi zeg.
Een dijk van een aanbidding en een diepe studie.
Wat ben ik blij en gezegend met deze week.
Met deze vakantie. Tot nu toe drie weken lang bijna niet van de camping geweest. Heerlijk mogen genieten van onze plek en tot rust mogen komen. 

Even mijn hoofd leegmaken na een pittig half jaar.
In Januari nog niet kunnen bedenken dat ik nu weer als magazijn medewerker mag werken. Bij een bedrijf waar ik alles vanaf nul mag opbouwen en er word zelfs de titel magazijnmeester gegeven aan wat ik doet. Ben gezegend met deze plek en hoop hier nog vele jaren te mogen werken.

Vanmiddag kwamen Janneke en Mathilde hier aan. Ze hebben hun spullen neergelegd en we zijn wat kringloop winkels af geweest. Erg gezellig. Ik heb een flinke stapel Suske en Wiske stripboeken gekocht. Gaat ze verder verzamelen zodat alle delen compleet zijn.

Roos heb pannenkoeken gebakken en daarna zijn we naar het slotfeest geweest. Sarah is in het zonnetje gezet omdat ze met zwangerschapsverlof gaat. Dank voor de aanbidding en hoe ze iedereen op het podium hun moment geeft en niet zelfverering doet.
Een zegen om zo te kunnen werken. En een zegen voor de vele mensen op de camping.

Na de dienst nog een spelletje met Mathilde gedaan. Was erg leuk, daarna gaan slapen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten