zondag 23 januari 2022

Knielen en bidden voor God (Psalm 76)

Ik kniel voor God. Ik vrees God.
Tijdens momenten van aanbidding voel ik de  nabijheid van God. Dan kan ik niet blijven staan, maar moet ik knielen, mijn handen vouwen en bidden.
Een gebed opnoemen om God groot te maken en Hem te danken voor alles wat Hij doet in mijn leven. Dat Hij door Zijn Zoon Christus mij heeft gered. Daar ben ik eeuwig dankbaar voor. Ik vrees God om Zijn grootheid.
Gezonde vrees, meer ontzag en eerbied, geen angst. Ik hoef niet bang te zijn voor God. Hij is als een vader voor me. En ik, ik mag me Zijn zoon noemen. Door Christus zijn wij allemaal zonen en dochters van de allerhoogste. En daar ben ik dankbaar om en kniel ik en bid ik mijn gebeden uit naar mijn allergrootste vader.


1 opmerking:

  1. Zo waardevol om te knielen en Hem alle eer te geven en dankbaar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen