zondag 30 januari 2022

De God die wonderen verricht (Psalm 78 - 2)

Als je de bijbel leest en zeker in de eerste boeken, dan lees je dat God veel over heeft voor Zijn volk Israël. Hij heeft vele wonderen verricht voor Israël. Wonderen waar wij versteld van staan. Zelfs nu nog als we alles lezen. Door de hele bijbel verricht God wonderen. En niet alleen in de bijbel. Ook in het hier en nu verricht God wonderen. Genezingen, bevrijdingen, inzichten, gebeurtenissen die niet te verklaren zijn.
Mijn God is een God van wonderen. Heb het zelf regelmatig mogen meemaken dat God werkt in mijn leven. IN ons leven. Deuren geopend die anders dicht zouden blijven. Woorden die gesproken zijn in preken die op het juiste moment zijn gesproken. Ik hou van mijn God. De God van wonderen en ik blijf uitzien voor de grootste wonderen die ik nodig heb in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten