dinsdag 15 maart 2022

10 jaar in dienst


Deze maand ben ik 10 jaar in dienst van mijn werk. En daar ben ik best wel tevreden mee. Voordat ik in dienst kwam heb ik ruim drie jaar een uitkering gehad. IN die drie jaar heb ik wel een opleiding gedaan voor beveiliger, maar vanwege geen rijbewijs heb ik daar niks aan gehad, terwijl er werd gezegd dat dat niets uit zou maken.

Voor die drie jaar heb ik veel gedaan in het hout gebeuren. Gewerkt bij een toeleveringsbedrijf voor hout en bouw en ook vele jaren bij een meubel bedrijf gewerkt.

En nu dan 10 jaar bij een groot bedrijf in meters op buizen. Blijf ik hier tot mijn pensioen? IK weet het niet. Misschien wel, misschien niet.
Mijn droom is om fulltime te kunnen werken voor het koninkrijk van God. Aanbidding of iets met kinderen. Wie weet dat dat nog wel kom. Ik bid ervoor.


De eerste foto is van een pin die ik heb gekregen. een zilveren K, van de naam van het bedrijf. Er staat ook een A in van de naam van hoe het eerst heette en nog een, maar die ben ik kwijt.
Ik mocht een horloge uitkiezen van een mooi bedrag en die werd uitgereikt tijdens een bezoekje aan de grote baas waar ik samen met nog een collega die ook 10 jaar in dienst is een bakje koffie en een gebakje hebben gedronken en gegeten. Een gezellig gesprek en felicitatie van de grote baas. Op naar het volgend jubileum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten