zondag 13 maart 2022

Dance like David danced (Psalm 87)



Dance like David danced.
Een liedje wat bekent is en wat ik toen ik net tot geloof was gekomen hoorde op de jongerendag. Daar moest ik aan denken met het tekenen van deze psalm. 
Zelf kan ik niet dansen, ben net zo soepel als een houten balk 😁

Dansen voor God. Dat is mooi, ik maak muziek, dat vind ik leuk. Dansen doe ik op mijn manier.
Als ik wel eens kijk op tv of tijdens een dienst of conferentie hoe mensen kunnen dansen of vlaggen. Dat vind ik mooi. Die mensen hebben hun passie en dat is hun ding. 

Ik ben een nuchtere houten klaas. Ik maak wel muziek en als ik verder ben dat ik op een podium staat, of in de kerk of weet ik veel waar, dan hoop ik mensen blij te kunnen maken met de muziek die ik speel. Dat ze dan daarop gaan dansen. Maar, wel voor de glorie van God.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten