zaterdag 19 maart 2022

Van Uw liefde, HEER, wil ik eeuwig zingen (Psalm 89)



Van Uw liefde, HEER, wil ik eeuwig zingen, van Uw trouw getuigen, geslacht na geslacht.
Uw liefde houdt eeuwig stand, Uw trouw hebt U in de hemel gevestigd.
laat de hemel dit wonder prijzen.
Gelukkig het volk dat Uw roem getuigt en leeft , in het licht van Uw gelaat.
Juichend roepen zij Uw naam, dag aan dag.
liefde en waarheid staan in Uw dienst.

Een aantal regels uit psalm 89. Liefde , aanbidding. Twee dingen die ik koester voor de Heer.
Waar ik me altijd mee bezig houdt. Mijn liefde voor de Heer uit ik in aanbidding. Muziek maken op mijn kamer, meezingen (zuiver of niet zo zuiver). Maar dat maakt God niet uit hoe ik zing. Voor Hem klinkt het altijd mooi en uniek. 

Deze tekening heb ik gemaakt om mijn liefde voor de Heer te laten zien en de muzieknoten voor het aanbidden van de Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten