dinsdag 1 maart 2022

Creatief- Hart (eindresultaat)



Het eindresultaat. Eigenlijk onverwacht voor mij. Toen ik op dit punt stond, had ik in gedachte om nog meer erbij te maken. Maar toen ik wat later ernaar keek vond ik hem goed. Ik vind dit een leuk project om te doen. Vier teksten over de liefde van God. Een hart. Het hart van God. 

Een aantal weken op mijn gemak mee bezig geweest. Voor mijn gevoel moet een schilderij niet in een dag ontstaan, maar moet het geboren worden. Er moet gevoel inzitten. Het moet ontstaan in fases. Er moet over nagedacht worden. 

Een schilderij moet leven. Ik denk dat ik wel voldaan heb aan mijn eisen voor dit schilderij. oe nu verder na dit schilderij. Simpel. Verder gaan aan mijn tekening van de caravan. En het project van het bijbel journaling in de bijbel. Alle psalmen een tekening geven. Mij inleven in de tekst en dan tekenen wat erbij hoort.

Ik ben tevreden.
Op naar het volgende...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten