zondag 6 maart 2022

Knielen (Psalm 85)

Dankbaar ben ik, dankbaar voor wat Christus bijna 2000 jaar terug heeft gedaan voor ons. Ik kniel voor de genade van God. Zijn genade gaat boven alles uit. Waarom? Omdat God liefde is. Hij heeft ons lief. Waaruit is dat te zien? Dat Hij ons keer op keer weer vergeeft. In het oude testament is het al te zien. Adam en Eva zondigden tegenover God, maar Hij vergaf hun. Na de zondvloed de familie van Noach vergaf Hij, omdat ze weer in oude patronen terugvielen. David vergaf Hij, nadat Hij met Bathseba naar bed ging.  En ga zo maar door.

God heeft ons lief met Zijn oneindige liefde. Hij gaf Zijn zoon Jezus aan ons voor onze zonde.
EN Hij gaat door met ons i de toekomst. Ook al denken de meeste mensen dat God niets meer doet, maar Hij doet heel veel. Lees je bijbel, ga in gebed, zoek de nabijheid van God. 


Ik kniel voor al het goed wat God heeft gegeven en wat Hij nog gaat geven. Ik ben dankbaar voor hoe mijn leven nu is, in de nabijheid van de Heer.
Zonder kan ik niet meer en ik zou mijn oude leven nooit meer terug willen. Ik wil wandelen in de nabijheid van de Heer en Hem nooit meer verlaten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten