zaterdag 16 september 2023

Hemeltijd 2023 1


Het is weer zover. Hemeltijd.
Voor mij een hoogtepunt qua conferenties en het jaar.
Een ijkpunt voor waar ik sta in mijn leven. Zeker na wat er twee jaar terug is gebeurt.

Om er te komen vandaag was even stress. Gevraagd op mijn werk of ik eerder weg mocht, maar daar kom mijn chef geen antwoord op geven. Als alle chauffeurs zijn geweest kan je weg. Half vier mocht ik gaan en ben ik snel naar huis gegaan. Omgekleed, spullen gepakt en we zijn op weg gegaan. We waren op tijd en ik kon even snel douchen.

Half acht richting de zaal en ons bandje ophalen.
Koffie drinken, oude bekenden ontmoeten en om acht uur is het beginnen.
Een avond aanbidding. Na de aanbidding een korte overdenking van Elisa.
Daar kwam de eyeopener voor mij, die een rode draad door dit weekend ging worden.
Het thema was Óp Zijn tijd.' Een mooi thema dus ik was benieuwd.
Daar kwam de klap. Kritisch zijn, perfectionistisch, alles in eigen hand hebben. Ik mag loslaten, het uit handen geven bij God. Leer te wachten. Wachten op God. Hij weet wat ik aankan en hoever ik kan gaan. Daar mag ik op vertrouwen.
Het was een heerlijke eerste avond. Ik heb genoten en weet wat te doen. Na afloop oude vrienden begroet en een kort gesprek gehad met Glenn. Morgen (de volgende dag) wil ik hem wat vragen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten