zaterdag 16 september 2023

Hemeltijd 2023 2


Dag 2. De zaterdag. Een volle en drukke dag.
Om nergens naar om te kijken, hebben we bij onze aanmelding de catering erbij genomen. Niks meenemen en volledig genieten. Om half negen was er ontbijt. Perfect verzorgt door Bennie en zijn team. Heerlijk gegeten en leuke gesprekken gehad met vrienden.
Daarna even gewacht en koffie gedronken en toen begon de ochtendsessie met aanbidding. Heerlijk God grootmaken en in Zijn nabijheid komen.
Ook hier aan het einde een overdenking. De rode draad ging verder waar hij gisteren gestopt was.
Meebewegen met God. Niet een eigen pad trekken. Erg mooi en leerzaam. Ik heb genoten en alle woorden opgezogen in mijn gedachten. Na afloop was er lunch. Heerlijk was het.
Om twee uur moesten we weer in de zaal zijn voor een seminar, die perfect aansloot op alles.
Loslaten, in Gods handen leggen. Veel geleerd hierover.
Weer een koffiepauze, waar ik snel mijn gitaar ben gaan halen voor het volgende onderdeel van de conferentie. De workshops. Er was weer een band workshop en daar deed ik aan mee.
Onder leiding van Glenn lekker muziek maken. Heb hem eerder deze dag al de vraag gesteld of hij me les wilde geven. Me op een hoger niveau kan brengen dan de basis die ik nu ken. Dat doet hij graag en terwijl ik dit schrijf is de inschrijving om les te krijgen bij hem al de deur uit en is alles in werking gesteld. Maar de workshop was heerlijk. Lekker met anderen muziek maken en ondertussen dingen leren.
Na de workshops tijd voor het diner wat door een cateringbedrijf is verzorgt. Heerlijk gegeten en na afloop weer een bakje koffie.
Tijd voor de avond sessie van het aanbidding moment. Weer lekker God grootmaken en genieten. Ook hier weer een overdenking die verderging waar de vorige gestopt was.
Rust, geborgenheid, losgelaten. Regie uit handen geven.
Tijdens de overdenking kreeg ik het nummer 'kennen' van Glenn in mijn hoofd. Ik moet dit spelen op de bonte tijd. Iets wat ik niet voorbereid had, want ik had niets omdat ik niks kon vinden thuis. Perfectionisme. Na afloop snel naar Glenn om te vragen of ik nog mee kon doen. En ja hoor dat mocht. Ik zong de eerste drie regels van dat nummer en vroeg of hij het koon. Hij moest lachen en zei natuurlijk, dat heb ik geschreven. Wil je het samen doen en zo is er weer een optreden ontstaan. Een iPad geleend met de tekst van iemand en lekker relaxed gezongen en het ging goed.
Het was een heerlijke avond en dag. Ik heb mogen genieten en loslaten. Ik had op me om nog naar d e1op1 ruimte te gaan in het gebedshuis, maar niet meer gedaan. Misschien zondag. Ik was moe maar voldaan en genoot volledig van Gods aanwezigheid. Lekker lopen op Zijn liefdespad.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten