vrijdag 29 september 2023

Vlinders


Op het Roggeveld heb ik ook een schilderen op nummer schilderij liggen. Hier heb ik al eerder een stukje over geschreven (zie hier). Gisterenavond kwamen we na twee weken weer op het Roggeveld. Een heerlijke plek. Na gegeten te hebben is Roos even op bed gaan liggen en heb ik een rondje gefietst over de camping. Het is nu heerlijk rustig overal, de drukte van de vakanties is verdwenen. Hoe het nu is vind ik het heerlijkst op het Roggeveld. De rust, de natuur. Ontspannen.

Bij terugkomst verder gegaan aan het vlinder schilderij. Deze is moeilijker als het meisje met de parel. Veel kleinere vakjes. Maar dat vindt ik leuk. Even een uurtje heerlijk schilderen. Gaat dit weekend zeker nog wel een paar keer gebeuren.

Buiten het schilderen, langzaamaan alle tekenspullen weer richting huis verhuizen. Heb er dit jaar niet veel mee gedaan (inspiratie), maar dat gaat zeker wel weer gebeuren. Op mijn gemak van de winter weer verder met de psalmen. Voorlopig voor nu schilderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten