vrijdag 8 september 2023

Vakantie 2023 dag 20

 Donderdag.
De vakantie gaat langzaam richting het einde. En het weer is absoluut heerlijk. Temperaturen van 30 graden. We mogen genieten. En dat doen we.

Vanmorgen lekker samen ontbeten en koffie gedronken.
Daarna richting het dorp om vlees, stokbrood, sausjes en salade te halen voor de BBQ.
Dat was even gezellig. We hebben alles dus vanavond de BBQ aansteken.
In de middag zijn we weer naar het meer gegaan.. Voor mij even schakelen met in het water gaan. Even vaste grond onder de voeten houden en even weer wennen, maar het ging al snel weer beter en de angst is eruit. Gelukkig maar,
Later met de groep meegezwommen met een rondje om het meer. Ik zorgde ervoor dat ik iedere keer snel weer vaste grond onder mijn voeten had, soms ontkom je er niet aan met stukken oversteken, maar dat waren korte stukken en zo weet ik ook ondertussen waar alle ondiepe stukken zitten. Verder lekker op de kant in de schaduw gezeten en een boekje gelezen.

En dan is het avond en gaan we BBQ-en. 
Alles voorbereid en dan de voor groeier volgooien met kolen en met een aanmaakblokje alles aangestoken. Even wachten tot de kolen heerlijk warm was en lekker deed gloeien. En dan is het tijd om alles in de BBQ te gooien. Een mooi plekje gemaakt voor de warme en koele zone en het feest kon beginnen. Het was heerlijk en we hebben genoten van het heerlijke vlees en salade.
Verder lekker in de veranda gezeten en genoten van onze mooie plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten