donderdag 7 september 2023

Vakantie 2023 dag 19

 Woensdag.
Vandaag stond er een wandeling op het programma.
Happen en stappen in Vorden. Een route van ongeveer 5 km.
Het weer was erg warm en daar keek ik tegenop met wandelen. Gelukkig gingen we al snel de bossen in en konden we onder de schaduw van de bomen lopen. Zo ging de hele route dus dat was erg fijn. De route was erg mooi en we hebben genoten. Voor we gingen lopen hebben we eerst koffie en gebak op. Na afloop stond er een borrelplankje en soep klaar. Dat was heerlijk.







In de middag even uitgerust toen we thuiskwamen en daarna nog wezen zwemmen. Roos ging eerder, omdat ik een spuit heb gezet voor mijn hoofdpijn. Die moest even inwerken.
Toen ik me beter voelde ook mijn zwembroek aangedaan en naar het meer gefietst. Daar aangekomen was iedereen al een rondje aan het zwemmen. Ik dacht ik steek recht over en kom dan zo bij hun terecht. Ik ging het water in en zwom snel over. Dit was een grote fout van mij. Halverwege voelde ik me uitgeput raken, maar durfde niet te stoppen. Ik was bang dat al sik zou stoppen met zwemmen ik zou zinken, dus bleef doorzwemmen. Ik voelde dat ik het niet ging halen en Roos had het ook al door en riep of het ging. Ik antwoorde, nee het gaat niet. Iemand waar we mee omgaan en ook meezwemt kwam me te hulp en trok me naar een plek waar ik kon staan. Daar naar de kant gelopen en een poos op aan de kant gezeten om op krachten te komen. De man is bij me blijven zitten om op me te letten en de rest is na een korte pauze doorgezwommen. Ze hebben me even gecontroleerd door me aan het praten te houden, door de antwoorden die ik gaf of er niets ernstigs was. Na een minuut of tien rustig opgestaan en samen naar onze handdoeken terug gelopen. Ik ben heel erg geschrokken door dit voorval. Ik dank God dat Hij op me let en Zijn engelenwacht om me heen heeft om me te helpen door te zetten in dit moment. Hier was ik echt even bang.
Dank U wel lieve Heer, dat U me heeft bewaard o dat moment.

In de avond lekker samen gegeten in de partytent en even tv gekeken. Ik heb de tuin water gegeven en daarna hebben we lekker in de veranda zitten lezen.
Morgen weer een mooie nieuwe dag. Misschien lekker zwemmen, nu aan de kant blijven, ik wil grond onder mijn voeten voelen even. En in de avond gaan we samen BBQ-en.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten