woensdag 6 maart 2024

66/366

 


Het laatste stuk van het onze Vader.
Het Koninkrijk is van onze hemelse Vader. Hij regeert op Zijn troon.
We mogen Hem alleen aanbidden, tot in eeuwigheid.

Aanbidden, verheerlijken
Ik hou van onze Vader. Dit gebed heb ik toen ik nog geen geloof had wel vaak gebeden. Op de scholen waar ik op heb gezeten. En soms ook als ik het niet wist, terwijl ik God nog niet kon.

Later toen ik God leerde kennen en tot geloof was gekomen werden mijn gebeden persoonlijker. Bidden voor en na het eten. Bidden voor de nacht om te slapen. Bidden in de ochtend met mijn stille tijd. Door de dag heen verschillende gebeden die meer aanbiddend waren dan gebed.

Het onze vader kwam nog steeds regelmatig langs. Gewoon omdat het mooi is om te bidden. Een gebed gegeven door onze Christus..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten