zondag 10 maart 2024

70/366


Nieuwe snaren op de gitaren. Twee weken terug kreeg de Takamine al verse snaren, vandaag heb ik de Gretsch voorzien van verse snaren. Even alles gepoetst en geolied. Dus deze gitaar ziet er weer netjes uit en klinkt weer lekker helder. Het was nodig want de snaren waren behoorlijk dof geworden qua geluid. Nu weer helder en crispy.

Vanmorgen de dienst van Mozaïek gekeken. Dit was een mooie dienst en een mooie preek wat ik even nodig heb. Ik heb dit weekend nagedacht over waar ik nu sta en heb de nodige dingen neergelegd aan de voeten van Christus. Of Christus me hierin duidelijkheid wilt geven hoe ik mag handelen hierin. Doorgaan of een andere weg inslaan. Ik weet het even niet.

Verder in de keuken en woonkamer de meubels van de muur gehaald voor de volgende fase in de vervanging van de radiatoren. Ben benieuwd hoe het gaat worden.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten