zaterdag 16 maart 2024

72/366

 Er is even geen 366 blog geplaatst.
Waarom?
Hier is de volgende reden voor. Als ik 's avonds klaar ben met werken, ben ik te moe om een stukje te schrijven en ben ik even blij om op de bank te zitten/liggen. Hierdoor schiet het dagelijks schrijven er op dit moment bij in.
Dus dit is even het laatste 366 stukje dat ik schrijf.

Stop ik met deze blog?
Nee!
Hier gaat ik gewoon door om mijn creatieve dingen te laten zien en de andere dingen die ik hierop zet, maar 366 stop ik.
Alde stukjes van 366 laat ik verder staan omdat er ook leuke dingen tussen zitten die ik wil bewaren. 

Misschien dat ik een ander jaar een nieuwe chalenge gaat doen als ik me fitter voelt na het werk.
Maar voor nu weer terug naar de oude posts hier op deze blog, wat ik altijd al heb gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten