zaterdag 23 maart 2024

Het nieuwe seizoen op het Roggeveld is weer begonnen

 


Eindelijk. Het water staat weer op de caravan. Ik kan weer naar mijn lievelingsplek.
Gisteren gewerkt tot zes uur. Snel naar huis, daar gegeten en de auto geladen. Ik had eigenlijk in gedachte om zo snel mogelijk naar de camping te gaan, maar overal stond er file, dus rustig aan gedaan.

OM acht uur ben ik gaan rijden en tegen tien uur was ik op het Roggevels. Snel de auto uitgeladen en ik was versleten. Ik moest nog omrijden omdat de a12 afgesloten was vanwege wegwerkzaamheden.  Snel het bed opgemaakt en alle spullen opgeruimd en naar bed.


Vandaag in de caravan alles nagekeken en schoongemaakt. Er is niets beschadigt. Alleen de schuur nakijken omdat er water in de schuur heb gestaan. Alles is vochtig dus laten drogen en schoonmaken. Een beetje schimmelvorming. Afgelopen winter heeft er op de camping heel veel water gestaan, de schuur heeft dus ook onder water gestaan, maar goed. Dat komt wel weer goed. Even over nadenken dat ik geen kwetsbare spullen hier laat staan volgende winter.

Verder even een rondje camping gedaan en naar Duitsland geweest om te tanken. De eerste boodschappen gedaan voor hier. Alles is er klaar voor. Volgende week donderdag Roos hierheen brengen voor de conferentie en ik kom dan zaterdags hierheen. Eerst werken .
Nu lekker genieten hier. Op naar een nieuw seizoen op ons mooie plekje.



2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je daar weer mag gaan genieten. Gelukkig is alles met de caravan goed. Ja, er heeft heel veel water gestaan rond jullie plek. Hopelijk is de schuur snel gedroogd en valt het daar ook mee. Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook met de schuur. Jullie plek ziet er ook mooi uit met de nieuwe tuin. We zien elkaar hopelijk snel weer.

      Verwijderen